Rugklachten / pijn in de rug

Wij helpen jou uit de knoop

Bij Fysiotherapie Vlambloem kunt u terecht voor klachten zoals pijn in de rug. Deze kunt u opgelopen hebben als gevolg van een blessure of misschien wel operatie. In de praktijk zien we geregeld patiënten met verschillende soorten rugklachten. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld patiënten die door hun rug zijn gegaan, ook wel spit genoemd. Of patiënten met klachten als artrose in de rug of een hernia (HNP)

Maar vaak zien we ook patiënten die al maanden of zelfs al jaren met klachten zoals pijn in de rug rondlopen. Dit worden in de volksmond ook wel "chronische klachten" genoemd. Hiervoor kunt u dus ook bij ons terecht. Deze "chronische klachten" maken ons werk leuk en uitdagend, vinden wij interessant, daar hebben we affiniteit mee en een hoop ervaring, en het belangrijkste is dat er nog heel veel resultaat te boeken is. Ook als u al vaak/vaker bent behandeld voor uw klachten.

Hoe zorgen wij ervoor dat de klachten verholpen worden?
Wij, bij Fysiotherapie Vlambloem, gaan op zoek naar de oorzaak van de klacht! Omdat wij in ketens denken, redeneren en testen kunnen we snel de oorzaak achterhalen. Wanneer we de oorzaak achterhaald hebben, dan behandelen we dit en u merkt gegarandeerd direct resultaat. Al onze therapeuten bezitten deze kennis en kunde.

Wij garanderen bij de eerste fysiotherapiebehandeling al direct een positief resultaat met aanzienlijk minder klachten. Zelfs bij klachten die al 5, 10, of 15 jaar aanwezig zijn.

Om dit te bereiken en de klacht(en) te verhelpen, hanteren wij bij Fysiotherapie Vlambloem een "hands-on" gerichte aanpak waarbij u iedere behandeling 1- op -1 behandeld wordt door de fysiotherapeut.

Onze fysiotherapeuten boeken dus ook effect waar andere therapieën en medische behandelingen niet verder komen. Benieuwd wat wij voor u kunnen doen? Maak dan een afspraak. 80% van onze patiënten heeft slechts 1-3 fysiotherapiebehandelingen nodig heeft om weer zonder (pijn)klachten te kunnen functioneren.