Elleboogklachten / pijn in de elleboog

Bij Fysiotherapie Vlambloem kunt u terecht voor klachten zoals pijn in de elleboog. Deze kunt u opgelopen hebben als gevolg van een blessure of misschien wel operatie. In de praktijk zien we geregeld patiënten met verschillende elleboog klachten. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld een golfers elleboog, tennisarm, fracturen, slijmbeursontstekingen, spierscheuren, peesontstekingen, artrose, of een cubitaal tunnel syndroom.

Maar vaak zien we ook patiënten die al maanden of zelfs al jaren met klachten zoals pijn in de elleboog rondlopen. Dit worden in de volksmond ook wel " chronische klachten " genoemd. Hiervoor kunt u dus ook bij ons terecht. Deze "chronische klachten " maken ons werk leuk en uitdagend, vinden wij interessant, daar hebben we affiniteit mee en een hoop ervaring en het belangrijkste is dat er nog heel veel resultaat te boeken is. Ook als u al vaak / vaker bent behandeld voor uw klachten.

Hoe zorgen wij ervoor dat de klachten verholpen worden?
Wij, bij Fysiotherapie Vlambloem, gaan op zoek naar de oorzaak van de klacht! Omdat wij in ketens denken, redeneren en testen kunnen we snel de oorzaak achterhalen. Wanneer we de oorzaak achterhaald hebben, dan behandelen we dit en je merkt gegarandeerd direct resultaat. Al onze therapeuten bezitten deze kennis en kunde.

Wij garanderen bij de eerste fysiotherapiebehandeling al direct een positief resultaat met aanzienlijk minder klachten. Zelfs bij klachten die al 5, 10, of 15 jaar aanwezig zijn.

Om dit te bereiken en de klacht(en) te verhelpen, hanteren wij bij Fysiotherapie Vlambloem een "hands-on" gerichte aanpak waarbij u iedere behandeling 1- op -1 behandeld wordt door de fysiotherapeut.

Onze fysiotherapeuten boeken dus ook effect waar andere therapieën en medische behandelingen niet verder komen. Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Maak dan een afspraak. 80% van onze patiënten hebben slechts enkele fysiotherapiebehandelingen nodig om weer zonder (pijn)klachten te kunnen functioneren.