Fysiotherapie bij Fysiotherapie Vlambloem

Bij Fysiotherapie Vlambloem kunt u terecht voor al uw lichamelijke klachten. Wij hebben meerdere disciplines in huis om u te kunnen helpen. U kunt bij ons terecht voor fysiotherapie, manueel therapie, orthopedische revalidatie, voor- en nazorg bij neurorevalidatie (CVA zgn. beroerte, MS, ALS en hersentrauma na ongeval) en sportmassage.

Wat maakt Fysiotherapie Vlambloem uniek

Wij behandelen alle klachten aan het lichaam van acuut tot chronisch. Naast de "acute" klachten die wij in de praktijk tegenkomen zoals pijn in de rug, nek, schouders, heupen en knieën hebben wij een brede interesse en een ruime ervaring in het behandelen van chronische (pijn)klachten waar je al maanden, jaren of zelfs het grootste gedeelte van je leven mee rond loopt. Hierbij wordt gedacht aan een (pijn)klacht die ooit ontstaan is maar nooit meer weg is gegaan. Je bent bv. een keer door de rug gegaan of door de enkel. Of je loopt al jaren met een blessure die je hebt opgelopen tijdens het sporten. Misschien ben je een keer geopereerd geweest of zwanger maar nadien nooit meer van je pijnklachten afgekomen. Bij Fysiotherapie Vlambloem boeken we vaak effect waar andere therapieën en medische behandelingen juist niet verder komen.

Wij hebben een andere visie en een andere kijk op hoe het lichaam werkt en hoe dit te behandelen. In steeds meer fysiotherapiepraktijken wordt enkel gewerkt volgens de methode "hands-off". Er worden oefeningen gedaan en er wordt getraind op fitnessapparatuur, al dan niet in groepsverband. Wij vinden alleen "hands-off" behandelen een verschraling van de fysiotherapie. Wij hebben een andere visie en een andere kijk op hoe het lichaam werkt en hoe dit te behandelen. Om de klacht(en) te verhelpen hanteren wij bij Fysiotherapie Vlambloem een "hands-on" gerichte aanpak waarbij u 1- op -1 behandeld wordt door de fysiotherapeut.

Wij gebruiken de nieuwste technieken die direct effect hebben dat bij de eerste fysiotherapie behandeling al gelijk merkbaar is. U loopt gegarandeerd direct na de eerste behandeling al met minder pijn de deur uit en u zal ook na iedere vervolgbehandeling telkens een vooruitgang boeken. Wij geven u indien nodig een oefening mee om het behaalde resultaat te blijven behouden.

Bij ons in de praktijk streven we ernaar om de oorzaak van uw (pijn)klachten te achterhalen wat er voor zorgt dat dat de klachten ook niet meer terug komen. Dat heeft ook tot gevolg dat 80% van onze patiënten slechts 1-3 fysiotherapiebehandelingen nodig heeft om weer zonder (pijn)klachten te kunnen functioneren.

Maak uw afspraak online