Wij helpen jou uit de knoop

Fysiotherapie bij Fysiotherapie Vlambloem

Bij Fysiotherapie Vlambloem kunt u terecht voor al uw lichamelijke klachten. Wij hebben meerdere disciplines in huis om u te kunnen helpen. U kunt bij ons terecht voor fysiotherapie, manueel therapie, orthopedische revalidatiemedical taping en easy taping

Wat maakt Fysiotherapie Vlambloem uniek

Wij behandelen alle klachten aan het lichaam van acuut tot chronisch. Naast de "acute" klachten die wij in de praktijk tegenkomen zoals pijn in de rug, nek, schouders, heupen en knieën hebben wij een brede interesse en een ruime ervaring in het behandelen van chronische (pijn)klachten waar u al maanden, jaren of zelfs het grootste gedeelte van uw leven mee rondloopt. Hierbij wordt gedacht aan een (pijn)klacht die ooit ontstaan is maar nooit meer weg is gegaan. U bent bijv. een keer door de rug gegaan of door de enkel. Of u loopt al jaren met een blessure die u hebt opgelopen tijdens het sporten. Misschien bent u een keer geopereerd geweest of zwanger maar nadien nooit meer van uw pijnklachten afgekomen. Bij Fysiotherapie Vlambloem boeken we vaak effect waar andere therapieën en medische behandelingen juist niet verder komen.

Wij hebben een andere visie en een andere kijk op hoe het lichaam werkt en hoe dit te behandelen. In steeds meer fysiotherapiepraktijken wordt enkel gewerkt volgens de methode "hands-off". Er worden oefeningen gedaan en er wordt getraind op fitnessapparatuur, al dan niet in groepsverband. Wij vinden alleen "hands-off" behandelen een verschraling van de fysiotherapie. Wij hebben een andere visie en een andere kijk op hoe het lichaam werkt en hoe dit te behandelen. Om de klacht(en) te verhelpen, hanteren wij bij Fysiotherapie Vlambloem een "hands-on" gerichte aanpak waarbij u 1- op -1 behandeld wordt door de fysiotherapeut.

Wij gebruiken de nieuwste technieken en hebben andere inzichten dan die u gewend bent. Het effect is bij de eerste fysiotherapiebehandeling al direct merkbaar, ongeacht of u sinds kort of al langere tijd met een klacht loopt. U loopt gegarandeerd direct na de eerste behandeling al met minder pijn de deur uit en u zult ook na iedere vervolgbehandeling telkens vooruitgang boeken. Wij geven u indien nodig een oefening mee om het behaalde resultaat te blijven behouden.

Bij ons in de praktijk streven we ernaar om de oorzaak van uw (pijn)klachten te achterhalen, wat ervoor zorgt dat de klachten ook niet meer terugkomen. Dat heeft ook tot gevolg dat 80% van onze patiënten slechts 1-3 fysiotherapiebehandelingen nodig heeft om weer zonder (pijn)klachten te kunnen functioneren.

Maak uw afspraak online

1

Via onderstaande knop kunt u uw afspraak direct online inplannen in onze agenda.

2

Via onderstaand formulier kunt u uw voorkeur opgeven voor een dag en tijdstip waarop u een behandeling wenst te hebben. Wij bevestigen de afspraak via de mail of telefonisch